نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1404/02/28 - 08:51
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدید کنندگان: 20
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

روابط عمومی، پل ارتباطی اعتماد و آگاهی ، تقدیر مدیریت بیمارستان از مسئول روابط عمومی در روز ملی ارتباطات

در هفتم اردیبهشت‌ماه، همزمان با روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، تیم مدیریتی مرکز در مراسمی صمیمانه از تلاش‌های بی‌وقفه مسئول روا

349198.mp3 روابط عمومی، پل ارتباطی اعتماد و آگاهی ، تقدیر مدیریت بیمارستان از مسئول روابط عمومی در روز ملی ارتباطات

به گزارش روابط عمومی مرکز: هفتم اردیبهشت‌ماه، به مناسبت (روز ملی روابط عمومی و ارتباطات)، مراسمی با حضور تیم مدیریتی بیمارستان برگزار شد که در آن از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مسئول روابط عمومی مجموعه تجلیل به‌عمل آمد.

 

در این مراسم، مدیریت بیمارستان با اهدای گل، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانی، از مسئول روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر میان بیماران، کادر درمان و جامعه یاد کردند.

 

دکتر مهدی غرسی، مدیر مرکز اظهار داشت:(روابط عمومی، نه‌تنها انعکاس‌دهنده عملکرد سازمان است، بلکه زبان صادق و گویای آن در برابر افکار عمومی به شمار می‌آید.)

 

این تجلیل، نشانگر درک عمیق مدیریت از نقش کلیدی ارتباطات در نظام سلامت است؛ نقشی که به یاری آن، تصویر شفافی از فعالیت‌ها و خدمات درمانی در ذهن جامعه ترسیم می‌شود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی,اطلاعیه واحد توسعه تحقیقات بالینی,[اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 349198
:
کلیدواژه ها
علی علی
خبرنگار

علی علی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings