معرفی / اهم وظایف و فعالیت های واحد حقوق گیرنده خدمت و رسیدگی به شکایات
نام و نام خانوادگی مسئول واحد : زهرا خداویسی
نظارت بر اجرای استانداردهای "تامین تسهیلات برای گیرنده خدمت " و همچنین " احترام به حقوق گیرنده خدمت" اصلی ترین وظیفه واحد حقوق گیرنده خدمت می باشد.
تدوین ، بازنگری و پایش اجرای صحیح دستورالعمل ها ، خط مشی ها و روش های اجرایی منطبق بر استانداردهای اعتبار بخشی نیز از دیگر وظایف این واحد به شمار می آید.
واحد رسیدگی به شکایات نیز که به عنوان زیر مجموعه واحد حقوق گیرنده خدمت مشغول فعالیت می باشد، همان گونه که از نام آن پیداست رسیدگی به شکایات ، موارد نارضایتی و نیز انتقادات بیماران ، همراهان و مراجعین سرپایی جهت افزایش رضایتمندی ایشان و بهبود کیفیت خدمات را بر عهده دارد.
اجرای فرآیند نظر سنجی از بیماران سرپایی ، بررسی موارد نارضایتی و پیگیری اجرای اقدامات اصلاحی و بررسی نتایج نیز از اصلی ترین وظایف واحد رسیدگی به شکایات می باشد.