نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

معرفی / اهم وظایف و فعالیت های واحد صدور سند ، اعتبارات و بایگانی

 

 نظارت بر تامین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود

 

 پاسخ گوئی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی

 

پاسخ گوئی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت نقدینگی

 تشخیص مطالبات مشکوک الوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حسابها

 

 

- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود

بایگانی :

1- تایید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه

2- نظارت بر نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه

3- گرد آوری منابع لازم به منظور انجام اظهار نظر در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی

4- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری

5- نظارت بر ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر "پرداخت شد"

6- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف ،انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.

7- انجام مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح

8- ارسال وجوه نقد و چک به بانک های مربوطه

9- معملات فصلی در هر فصل در سایت دارایی

10- مراجعه به سازمان امور مالیاتی 

Template settings