معرفی / اهم وظایف و فعالیت های واحد امور اداری و کارگزینی
نام و نام خانوادگی مسول : محمد فضایی
- بررسی ارزیابی عملکردکارکنان و اجرای صحیح آن
- تهیه گزارشات آماری
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارکنان
- پاسخگویی به مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
- پیگیری امور مربوط به آموزشهای کوتاه مدت کارکنان
- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت
- انجام امور بازنشستگی کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند
- آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال
- تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء رتبه وطبقه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و پیگیری مصوبات کمیته
- انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
- اجرای امور تشکیلات و طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
- انجام امر مربوطه به گزینش کارکنان
- کنترل ورود و خروج پرسنل
- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربوطه
- پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و قراردادی
- صدور گواهی انجام کار ، اشتغال بکار کارکنان
- انجام سایر امور مرتبط از قبیل استعلام از مراجع ذیصلاح درخصوص تاییدیه تحصیلی واصالت گواهینامه عدم سوء پیشینه و ...
- پیگیری امور تخلفات اداری کارکنان
- انجام سایر امور ارجاعی