معرفی / اهم وظایف و فعالیت های واحد صدور سند ، اعتبارات و بایگانی
نظارت بر تامین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود
پاسخ گوئی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
پاسخ گوئی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت نقدینگی
تشخیص مطالبات مشکوک الوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حسابها
- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود
بایگانی :
1- تایید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه
2- نظارت بر نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه
3- گرد آوری منابع لازم به منظور انجام اظهار نظر در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
4- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری
5- نظارت بر ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر "پرداخت شد"
6- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف ،انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.
7- انجام مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح
8- ارسال وجوه نقد و چک به بانک های مربوطه
9- معملات فصلی در هر فصل در سایت دارایی
10- مراجعه به سازمان امور مالیاتی