معرفی / اهم وظایف و فعالیت های مدیرت
نام و نام خانوادگی : دکتر مهدی غرسی منشادی
1- مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
2- انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخش های مختلف بیمارستان
3- هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
4- هماهنگی و نظارت برعملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان،بخش های اداری،مالی،بالینی،پزشکی و پیراپزشکی
5- شرکت در جلسات هیات رئیسه،تحول اداری،آموزش،کمیته های بیمارستانی و غیره
6- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
7- کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی ازبیمارستان
8- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
9- تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد-راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
10- نظارت کلی به چگونگی مصرف مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
11- ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای سرپرستی
12- تقسیم فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنماایی آنان
13- ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
14- نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
15- شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
16- مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان
17- ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
18- هماهنگی با مترون بیمارستان در بخش های درمانی و واحدهای مربوطه
19- هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی،مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخش های مربوطه
20- نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
21- پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
22- پیگیری جهت تهیه لیست هاتی پرداختی پرسنلی و پرداخت به موقع
23- پیگیری جهت رضایتمندی،مددجو،همکاران و خانواده تحت سرپرستی
24- نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
25- نظارت برحسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
26- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
27- سازمان دهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
28- صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
29- نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
30- شرکت در سمینارها، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
31- مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرححهای تهیه شده و جاری در واحدها
32- جمع اوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط به پیرامون آن جهت مقام مافوق
33- بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط خرید،توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
34- برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیت های مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضرروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران