نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

معرفی / اهم وظایف و فعالیت های مرکز تلفن

نام و نام خانوادگی مسئول واحد : محمد فضایی

  • برقراری ارتباط تلفنی داخلی بین کارکنان واحد مربوطه و پاسخگوئی به مراجعات تلفنی افراد
  • برقراری ارتباط تلفنی بین کارکنان واحد مربوطه و کارکنان سایر موسسات و سازمانهای داخل شهر یا سایر نقاط کشور
  • نظارت مداوم در کار دستگاههای مرکزی تلفن و خطوط تلفنی تحت نظر و گزارش به موقع تعمیرات مورد نیاز
  • پیج کردن برای کلیه موارد مورد نیاز در سیستم از قبیل: خدمات ، پرسنل پرستاری ، اینترنها و ...
  • پیج کردن و اطلاع رسانی درمورد کنفرانسها و جلسات با مسئولین محترم
  • همکاری با روابط عمومی و پیج مسائل مربوط به اطلاع رسانی در مورد مناسبتهای عزاداری و جشن های مختلف و ...
  • گرفتن شماره های مربوط به پذیرش بیماران به بیمارستانهای دیگر( از جمله ستاد هدایت ، انکال اعزام ، کشیک اورژانس ، اتندینگ مربوطه به دفعات متعدد )
  • برقراری ارتباط از طرف بیمارستانهای اطراف به این بیمارستان و پذیرش بیماران آنها  به سوپروایزور و اینترن اتفاقات
  • گرفتن شماره های اتندینگ کشیک جهت پذیرش بیمار جهت سوپروایزور و اینترن مربوط و اطلاع رسانی به بیمارستانهایی که درخواست پذیرش دارند.
  • گرفتن شماره موبایل برایofو انکالی پرسنل جهت بخشهای مختلف بیمارستان
  • همکاری با تیمcprو هماهنگ کردن بصورت پیج و تلفنی با افراد ذیربط ( سوپروایزور – اینترن بخش – اینچارج بیهوشی)
  • فراهم کردن دفتر راهنمای تلفن (شماره کلیه بیمارستانها ، اساتید ، پرسنل )و به روز نگه داشتن آن
  • هماهنگی و اقدام برای رفع اشکالات خطوط تلفن که به بیرون از بیمارستان مربوط می شود
  • هماهنگی با مرکز ستاد هدایت جهت اعزام بیمار
  • تنظیم برنامه کار تلفن خانه و تقسیم وظایف بین عوامل تحت سرپرستی و ارائه همکاری های لازم
  • رعایت نزاکت و ادب و خودداری از استراق سمع
Template settings